Re: [WEB] Newsgroups och brevlistor

Anders Ossowicki <sslug@sslug> skriver:

> Det er ganske rigtigt email-lister, som blev nedlagt tidligere i år, p.g.a
> manglende aktivitet.

Ah! Då förstår jag. Kanske kan någon web-ansvarig peta dit ett sådant
förtydligande på sidan med arkiven så inga fler gör samma misstag?

Tack för det snabba svaret.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]